Інсинуація (За мотивами балади Янки Дягілєвої “Я стервенею”)

Земля Тобі пухом Янко.. Тобі я присвячую мій вірш про Тебе:
Nebratan-insynuacija.mp3
Я неухильно шаленію, випиваючи ночами..
Смішною склянкою і невеселим сміхом.
Я двері забиваю, спущеними з цепу псами.-
Подітись нікуди, від збитої навколішках утіхи!
Я неухильно шаленію з кожним разом
Я вчуся бути довжиною машинґвера.
Я вчуся в цівці бути порохом і газом,
Живу, палаючи в стволі, хоча померла.

Навчаюсь бути. Навчаюсь битвами.
Навчаюсь жити цівкою й прикладом..
Біля плеча залізного сідай поговорити,-
Я пригощу тебе залізним шоколадом.

Сідай зі мною поряд, втупившись у землю,
Щоб полетіти в хмарці нікотину.
Нам не втекти інакше від брудного селю –
Потоки грязеві мозолять спину..
Я неухильно шаленію від кашкетів
І шапок крадених у злодіїв й ментів.
Я неухильно шаленію від кастетів,
– А від злодюг у норках й поготів.
Терпіння бісить кожна нова шапка
Терпіння крає кожна вбита норка
Нам нікуди подітись. Світ це крапка
Від черевиків на високих корках.

В нім не закінчилась війна;
Але закінчилось дитинство.
– Не починається весна,-
Але продовжується свинство…
А нам залишились про бруд розмови
Сни про вино щоденне, і тютюн;
Прохання до Аллаха, Будди і Єгови,
Й зубів, постнаркотичний цокотун.

Я шаленію з кожним разом
І з кожною годиною і днем.
До кроку кожного стійку відразу,
Я відчуваю, як до МММ.
Я мем, я мім
Я імітація
Екстрім
Інсинуація.
***
Nebratan / Інсинуація
(За мотивами балади Янки Дягілєвої “Я стервенею”)

Опубліковано у КОХАННЯ | Теґи: , , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Залишити відповідь

